Peoplecounter Online verkoopt klantentellers en adviseert over klantentellers. Voor winkels, winkelketens en winkelcentra, maar ook voor evenementen en andere openbare gelegenheden bijvoorbeeld. De producten geven inzichten in consumentenactiviteiten om hiermee conversie te verhogen.

Peoplecounter Online verkoopt klantentellers en adviseert over klantentellers. Voor winkels, winkelketens en winkelcentra, maar ook voor evenementen en andere openbare gelegenheden bijvoorbeeld. De producten geven inzichten in consumentenactiviteiten om hiermee conversie te verhogen.

Peoplecounter Online verkoopt klantentellers en adviseert over klantentellers. Van winkelketens tot winkelcentra, voor evenementen of andere openbare gelegenheden. De producten geven inzichten in consumentenactiviteiten, om conversie te verhogen.

Peoplecounter Online verkoopt klantentellers en adviseert over klantentellers. Van winkelketens tot winkelcentra, maar ook voor evenementen of andere openbare gelegenheden. De producten geven inzichten in consumenten-activiteiten, om conversie te verhogen.

Peoplecounter Online verkoopt klantentellers en adviseert over klantentellers. Voor winkels, winkelketens en winkelcentra, maar ook voor evenementen en andere openbare gelegenheden bijvoorbeeld. De producten geven inzichten in consumentenactiviteiten om hiermee conversie te verhogen.

Probleemomschrijving

Probleemomschrijving

Probleemomschrijving

Probleemomschrijving

Er is opdracht gegeven om een Wordpress webshop te bouwen, die zelf beheerd kan worden. Producten moeten zelf toegevoegd kunnen worden aan de webshop en de teksten op de productpagina's moeten ook zelf aangepast kunnen worden.

Momenteel worden de producten verkocht via websites als Amazon.com en Bol.com. Er is nog geen logo en huisstijl en er is nog niet nagedacht over marketing en communicatie. Hierbij hebben de opdrachtgevers hulp nodig. Het doel is om klanten beter te informeren via een eigen webshop en hierdoor meer producten te verkopen. Een webshop geeft vervolgens meer ruimte voor marketing, dan verkopen via Amazon.com en Bol.com.

Er is opdracht gegeven om een Wordpress webshop te bouwen, die zelf beheerd kan worden. Producten moeten zelf toegevoegd kunnen worden aan de webshop en de teksten op de productpagina's moeten ook zelf aangepast kunnen worden.

Momenteel worden de producten verkocht via websites als Amazon.com en Bol.com. Er is nog geen logo en huisstijl en er is nog niet nagedacht over marketing en communicatie. Hierbij hebben de opdrachtgevers hulp nodig. Het doel is om klanten beter te informeren via een eigen webshop en hierdoor meer producten te verkopen. Een webshop geeft vervolgens meer ruimte voor marketing, dan verkopen via Amazon.com en Bol.com.

Er is opdracht gegeven om een Wordpress webshop te bouwen, die zelf beheerd kan worden. Producten moeten zelf toegevoegd kunnen worden aan de webshop en de teksten op de productpagina's moeten ook zelf aangepast kunnen worden.

Momenteel worden de producten verkocht via websites als Amazon.com en Bol.com. Er is nog geen logo en huisstijl en er is nog niet nagedacht over marketing en communicatie. Hierbij hebben de opdrachtgevers hulp nodig. Het doel is om klanten beter te informeren via een eigen webshop en hierdoor meer producten te verkopen. Een webshop geeft vervolgens meer ruimte voor marketing, dan verkopen via Amazon.com en Bol.com.

Er is opdracht gegeven om een Wordpress webshop te bouwen, die zelf beheerd kan worden. Producten moeten zelf toegevoegd kunnen worden aan de webshop en de teksten op de productpagina's moeten ook zelf aangepast kunnen worden.

Momenteel worden de producten verkocht via websites als Amazon.com en Bol.com. Er is nog geen logo en huisstijl en er is nog niet nagedacht over marketing en communicatie. Hierbij hebben de opdrachtgevers hulp nodig.

Er is opdracht gegeven om een Wordpress webshop te bouwen, die zelf beheerd kan worden. Producten moeten zelf toegevoegd kunnen worden aan de webshop en de teksten op de productpagina's moeten ook zelf aangepast kunnen worden.

Momenteel worden de producten verkocht via websites als Amazon.com en Bol.com. Er is nog geen logo en huisstijl en er is nog niet nagedacht over marketing en communicatie. Hierbij hebben de opdrachtgevers hulp nodig. Het doel is om klanten beter te informeren via een eigen webshop en hierdoor meer producten te verkopen. Een webshop geeft vervolgens meer ruimte voor marketing, dan verkopen via Amazon.com en Bol.com.

Mijn rol

Mijn rol

Mijn rol

Mijn rol

Voordat ik kan beginnen aan de webshop en in de toekomst, een marketingstragie, heb ik geadviseerd over het belang van een logo en een huisstijl.

Het merk Peoplecounter Online dient een identiteit en imago te krijgen. Een logo en huisstijl leveren namelijk een positieve bijdrage aan de identiteit en imago, voor zowel consumenten, maar ook voor werknemers.

Voordat ik kan beginnen aan de webshop en in de toekomst, een marketingstragie, heb ik geadviseerd over het belang van een logo en een huisstijl.

Het merk Peoplecounter Online dient een identiteit en imago te krijgen. Een logo en huisstijl leveren namelijk een positieve bijdrage aan de identiteit en imago, voor zowel consumenten, maar ook voor werknemers.

Voordat ik kan beginnen aan de webshop en in de toekomst, een marketingstragie, heb ik geadviseerd over het belang van een logo en een huisstijl.

Het merk Peoplecounter Online dient een identiteit en imago te krijgen. Een logo en huisstijl leveren namelijk een positieve bijdrage aan de identiteit en imago, voor zowel consumenten, maar ook voor werknemers.

Voordat ik kan beginnen aan de webshop en in de toekomst, een marketingstragie, heb ik geadviseerd over het belang van een logo en een huisstijl.

Het merk Peoplecounter Online dient een identiteit en imago te krijgen. Een logo en huisstijl leveren namelijk een positieve bijdrage aan de identiteit en imago, voor zowel consumenten, maar ook voor werknemers.

Voordat ik kan beginnen aan de webshop en in de toekomst, een marketingstragie, heb ik geadviseerd over het belang van een logo en een huisstijl.

Het merk Peoplecounter Online dient een identiteit en imago te krijgen. Een logo en huisstijl leveren namelijk een positieve bijdrage aan de identiteit en imago, voor zowel consumenten, maar ook voor werknemers.

Het proces

Het proces

Het proces

Het proces

De primaire doelgroepen zijn retailers en winkeliers. Het was mijn taak om het merk een enigszins speels, maar toch een strak uiterlijk te geven.

Na een concurrentieanalyse te hebben gemaakt en na het bedenken van persona's zijn er verschillende ontwerpen gemaakt, om tot een eindontwerp te komen voor het logo.

De kleuren waren vooraf bepaald door de opdrachtgevers, namelijk een licht en zakelijk design met witte en blauwe tinten. Het was vooral een zoektocht naar beeldmerken, typografie en de samenhang van deze elementen.

De primaire doelgroepen zijn retailers en winkeliers. Het was mijn taak om het merk een enigszins speels, maar toch een strak uiterlijk te geven.

Na een concurrentieanalyse en het bedenken van persona's zijn er verschillende ontwerpen gemaakt, om tot een eindontwerp te komen.

De kleuren waren vooraf bepaald door de opdrachtgevers, namelijk een licht en zakelijk design met witte en blauwe tinten. Het was vooral een zoektocht naar beeldmerken, typografie en de samenhang van deze elementen.

De primaire doelgroepen zijn retailers en winkeliers. Het was mijn taak om het merk een enigszins speels, maar toch een strak uiterlijk te geven.

Na een concurrentieanalyse en het bedenken van persona's zijn er verschillende ontwerpen gemaakt, om tot een eindontwerp te komen.

Het bepalen van de kleuren, was vooraf bepaald door de klant, namelijk een licht en zakelijk design met witte en blauwe tinten. Het was vooral een zoektocht naar beeldmerken, typografie en de samenhang van deze elementen.

De primaire doelgroepen zijn retailers en winkeliers. Het was mijn taak om het merk een enigszins speels, maar toch een strak uiterlijk te geven.

Na een concurrentieanalyse en het bedenken van persona's zijn er verschillende ontwerpen gemaakt, om tot een eindontwerp te komen.

De kleuren waren vooraf bepaald door de opdrachtgevers, namelijk een licht en zakelijk design met witte en blauwe tinten. Het was vooral een zoektocht naar beeldmerken, typografie en de samenhang van deze elementen.

De primaire doelgroepen zijn retailers en winkeliers. Het was mijn taak om het merk een enigszins speels, maar toch een strak uiterlijk te geven.

Na een concurrentieanalyse te hebben gemaakt en na het bedenken van persona's zijn er verschillende ontwerpen gemaakt, om tot een eindontwerp te komen voor het logo.

De kleuren waren vooraf bepaald door de opdrachtgevers, namelijk een licht en zakelijk design met witte en blauwe tinten. Het was vooral een zoektocht naar beeldmerken, typografie en de samenhang van deze elementen.

Ontwerpfase 1

Ontwerpfase 1

Ontwerpfase 1

Ontwerpfase 1

Onderstaande drie ontwerpen zijn mijn eerste ingevingen. Het testen van kleuren i.c.m. lettertypen 'to get the juices flowing'. In de volgende paragraaf voeg ik hier beeldmerken aan toe en licht ik het proces verder toe.

Onderstaande drie ontwerpen zijn mijn eerste ingevingen. Het testen van kleuren i.c.m. lettertypen 'to get the juices flowing'. In de volgende paragraaf voeg ik hier beeldmerken aan toe en licht ik het proces verder toe.

Onderstaande drie ontwerpen zijn mijn eerste ingevingen. Het testen van kleuren i.c.m. lettertypen 'to get the juices flowing'. In de volgende paragraaf voeg ik hier beeldmerken aan toe en licht ik het proces verder toe.

Onderstaande drie ontwerpen zijn mijn eerste ingevingen. Het testen van kleuren i.c.m. lettertypen 'to get the juices flowing'. In de volgende paragraaf voeg ik hier beeldmerken aan toe en licht ik het proces verder toe.

Onderstaande drie ontwerpen zijn mijn eerste ingevingen. Het testen van kleuren i.c.m. lettertypen 'to get the juices flowing'.

In de volgende paragraaf voeg ik hier beeldmerken aan toe en licht ik het proces verder toe.

test-1
test-2
test3

Ontwerpfase 2

Ontwerpfase 2

Ontwerpfase 2

Ontwerpfase 2

In de onderstaande slides zijn verschillende ontwerpen te zien. Er worden beeldmerken toegevoegd die het element 'inzicht' toevoegen.

Een beeldmerk met het element 'inzicht' draagt bij aan de doelstelling van zowel de organisatie, maar ook de doelstelling van de producten die Peoplecounter Online aanbiedt, namelijk nuttige inzichten verkrijgen. Daarbij zijn er verschillende soorten lettertypen getest.

In de onderstaande slides zijn verschillende ontwerpen te zien. Er worden beeldmerken toegevoegd die het element 'inzicht' toevoegen.

Een beeldmerk met het element 'inzicht' draagt bij aan de doelstelling van zowel de organisatie, maar ook de doelstelling van de producten die Peoplecounter Online aanbiedt, namelijk nuttige inzichten verkrijgen. Daarbij zijn er verschillende soorten lettertypen getest.

In de onderstaande slides zijn verschillende ontwerpen te zien. Er worden beeldmerken toegevoegd die het element 'inzicht' toevoegen.

Een beeldmerk met het element 'inzicht' draagt bij aan de doelstelling van zowel de organisatie, maar ook de doelstelling van de producten die Peoplecounter Online aanbiedt, namelijk nuttige inzichten verkrijgen. Daarbij zijn er verschillende soorten lettertypen getest.

In de onderstaande slides zijn verschillende ontwerpen te zien. Er worden beeldmerken toegevoegd die het element 'inzicht' toevoegen.

Een beeldmerk met het element 'inzicht' draagt bij aan de doelstelling van zowel de organisatie, maar ook de doelstelling van de producten die Peoplecounter Online aanbiedt, namelijk nuttige inzichten verkrijgen. Daarbij zijn er verschillende soorten lettertypen getest.

In de onderstaande slides zijn verschillende ontwerpen te zien. Er worden beeldmerken toegevoegd die het element 'inzicht' toevoegen.

Een beeldmerk met het element 'inzicht' draagt bij aan de doelstelling van zowel de organisatie, maar ook de doelstelling van de producten die Peoplecounter Online aanbiedt, namelijk nuttige inzichten verkrijgen. Daarbij zijn er verschillende soorten lettertypen getest.

Ontwerpfase 3

Ontwerpfase 3

Ontwerpfase 3

Ontwerpfase 3

Ontwerpfase 3

Op basis van bovenstaande ontwerpen, is in overleg met de opdrachtgever gekozen voor het beeldmerk met het oog. Er is voor een cirkel gekozen, omdat het zachter oogt, dan bijvoorbeeld een vierkant (no pun intended).

Belettering zonder hoofdletters zorgt voor een evenwichtig gevoel i.c.m. het beeldmerk. Het lettertype Bio Sans heeft zowel een formele als informele uitstraling. Hieronder de definitieve versies van het logo.

Op basis van bovenstaande ontwerpen, is in overleg met de klant gekozen voor het beeldmerk met het oog. Er is voor een cirkel gekozen, omdat het zachter oogt, dan bijvoorbeeld een vierkant (no pun intended).

Belettering zonder hoofdletters zorgt voor een evenwichtig gevoel i.c.m. het beeldmerk. Het lettertype Bio Sans heeft zowel een formele als informele uitstraling. Hieronder de definitieve versies van het logo.

Op basis van bovenstaande ontwerpen, is in overleg met de klant gekozen voor het beeldmerk met het oog. Er is voor een cirkel gekozen, omdat het zachter oogt, dan bijvoorbeeld een vierkant (no pun intended).

Belettering zonder hoofdletters zorgt voor een evenwichtig gevoel i.c.m. het beeldmerk. Het lettertype Bio Sans heeft zowel een formele als informele uitstraling. Hieronder de definitieve versies van het logo.

Op basis van bovenstaande ontwerpen, is in overleg met de klant gekozen voor het beeldmerk met het oog. Er is voor een cirkel gekozen, omdat het zachter oogt, dan bijvoorbeeld een vierkant (no pun intended).

Belettering zonder hoofdletters zorgt voor een evenwichtig gevoel i.c.m. het beeldmerk. Het lettertype Bio Sans heeft zowel een formele als informele uitstraling. Hieronder de definitieve versies van het logo.

Op basis van bovenstaande ontwerpen, is in overleg met de opdrachtgever gekozen voor het beeldmerk met het oog. Er is voor een cirkel gekozen, omdat het zachter oogt, dan bijvoorbeeld een vierkant (no pun intended).

Belettering zonder hoofdletters zorgt voor een evenwichtig gevoel i.c.m. het beeldmerk. Het lettertype Bio Sans heeft zowel een formele als informele uitstraling. Hieronder de definitieve versies van het logo.

Vervolg

Vervolg

Vervolg

Vervolg

Vervolg

Na het logo en een huisstijl te hebben gecreëerd wordt het makkelijker om verschillende communicatie-uitingen doeltreffend te ontwerpen. Op basis van de huisstijl wordt een webshop-layout ontworpen.

Ook is er met de klant overeengekomen om productfoto's en productvideo's te maken en de doelgroep van nieuwsbrieven te voorzien. Hierover binnenkort meer!

Na het logo en een huisstijl te hebben gecreëerd wordt het makkelijker om verschillende communicatie-uitingen doeltreffend te ontwerpen. Op basis van de huisstijl wordt een webshop-layout ontworpen.

Ook is er met de klant overeengekomen om productfoto's en productvideo's te maken en de doelgroep van nieuwsbrieven te voorzien. Hierover binnenkort meer!

Na het logo en een huisstijl te hebben gecreëerd wordt het makkelijker om verschillende communicatie-uitingen doeltreffend te ontwerpen. Op basis van de huisstijl worden een webshop-layout ontworpen.

Ook is er met de klant overeengekomen om productvideo's te maken en de doelgroep van nieuwsbrieven te voorzien. Hierover binnenkort meer!

Na het logo en een huisstijl te hebben gecreëerd wordt het makkelijker om de webshop doeltreffend te ontwerpen. Op basis van de huisstijlkleuren wordt een webshop-layout ontworpen.

Ook is er overeengekomen om productvideo's te maken en de doelgroep van nieuwsbrieven te voorzien. Hierover binnenkort meer!

Na het logo en een huisstijl te hebben gecreëerd wordt het makkelijker om verschillende communicatie-uitingen doeltreffend te ontwerpen. Op basis van de huisstijl wordt een webshop-layout ontworpen.

Ook is er met de klant overeengekomen om productfoto's en productvideo's te maken en de doelgroep van nieuwsbrieven te voorzien. Hierover binnenkort meer!

Opdrachtgever

Peoplecounter Online

Opdrachtgever

Peoplecounter Online

Opdrachtgever

Peoplecounter Online

Wat ik heb gedaan 

Logo ontwerp

Wat ik heb gedaan 

Logo ontwerp

Wat ik heb gedaan 

Logo ontwerp

Tools

Adobe illustrator

Tools

Adobe illustrator

Tools

Adobe illustrator

INFO@JASBEESINGH.NL

(C) 2019 JASBEE SINGH